tiistai 30. toukokuuta 2017

Voiko kesää olla ilman Suomea?

Ensimmäistä kertaa tosi moneen vuoteen mulla on edessä kesä ilman Suomea. Tuntuu tosi oudolta, mutta lahjakkaasti sitä on unohtanut, miten äärettömän kylmä/kuuma siellä voi olla heinäkuussa, miten paljon hyttysiä voi mahtua samaan paikkaan ja miten festaritkaan ei enää tunnu samalta kuin 10v sitten. Silti sitä vuosi toisensa jälkeen menee koittamaan onneaan 😂

Tämä kesä vietetään Köpiksessä, lomalla on luvassa siskon kyläily, ystävän häät sekä muutto. Tänä vuonna olen päättänyt ottaa ilon irti tästä kaupungista, jota niin monet turistit rakastavat. Töissä toki täytyy käydä, mutta yritän ainakin hieman useammin mennä ulos nauttimaan kauniista kesäpäivistä (jos meille sellaisia suodaan) sekä kaupungin tarjonnasta.

Papirøen on ainakin ohjelmassa, samoin kliseinen, mutta kuitenkin niin viihtyisä Nyhavn. Vesi on mulle se kesäinen elementti, en ole rantaihminen, mutta kaikenlainen vesi tuo mulle mieleen Turun jokilaivat ja niiden rennon tunnelman. Oli ympärillä millainen ihmiskaaos tahansa, vesi rauhoittaa aina.

Tänä kesänä ei siis mennä Provinssiin, ei syödä mangomelonijäätelöä jokirannassa eikä nautita isän grillaamia herkkuja, mutta eiköhän tästä kesästä tule erinomainen silti, tästä tulee mun kesä 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti